Sam Admin
Number of posts : 212 Age : 33 Location : England, Dover Reputation : 0 Registration date : 2008-10-23
| Subject: How I am at times... Thu Mar 26, 2009 8:33 am | |
| Let me live Let me die Don't try to control I hate being controled Try that It is over.
I am me At times its best to leave me be At other times I will need you It will depend It always does.
If I say fuck off It means I need alone time But sometimes I may be too annoyed to say I need help I will try to warn you But sometimes I can't.
You have to watch carefully If I am tearful I just need someone to talk to But at times it may be best to leave me be.
Darkest wishes -Sam | |
|
Sam Admin
Number of posts : 212 Age : 33 Location : England, Dover Reputation : 0 Registration date : 2008-10-23
| Subject: Translated to French Tue Apr 07, 2009 10:43 am | |
| Permettez-moi de vivre Laissez-moi mourir Ne pas essayer de contrôler Je déteste être contrôlé Essayez que Il est plus.
Je suis moi À l'occasion de son mieux pour me laisser être À d'autres moments, j'ai besoin de vous Il dépendra Il le fait toujours.
Si je dis fuck off Cela signifie que j'ai besoin de temps seul Mais parfois, je mai être trop ennuyés pour dire que j'ai besoin d'aide Je vais essayer de vous mettre en garde Mais parfois, je ne peux pas.
Vous devez regarder attentivement Si je suis en larmes J'ai juste besoin de quelqu'un à qui parler Mais parfois il est préférable de mai me laisser être.
Darkest wishes -Sam | |
|