Sam Admin
Number of posts : 212 Age : 33 Location : England, Dover Reputation : 0 Registration date : 2008-10-23
| Subject: Thinking about you Sat Feb 28, 2009 6:50 am | |
| I sit and watch Part of me happy Part of me crappy.
Why now? Am I wrong? Do I love him? Yes of course Sam says Kathrine squirms.
If I do What will happen to me? It will hurt He'll kill me I'm so confused.
But I'm taken Aren't I? But yet..... Do I love the other guy? Surely if I did this wouldn't happen Would it?
I just sit here Thinking Wondering. Why do I keep thinking of him? I can't really like him Can I?
I sigh and shut my eyes only to see the convo I smile at what he said. I say quietly "well you've trapped me hun" "Now what? You helped me I am ever so grateful" "I can never repay you, I'll just love you from afar" "Maybe one day....". I open my eyes and head back towards home Hoping your online.
Darkest wishes -Sam
*working on this tell me what you think though, please* | |
|
Sam Admin
Number of posts : 212 Age : 33 Location : England, Dover Reputation : 0 Registration date : 2008-10-23
| Subject: Translated to French Tue Apr 07, 2009 11:22 am | |
| Je suis assis et de regarder Me partie de plaisir Une partie de moi crappy.
Pourquoi maintenant? Am I wrong? Dois-je aimer? Oui bien sûr, dit Sam Kathrine remue.
Si je ne Qu'arrive-t-il à moi? Il fera mal Il va me tuer Je suis si confus.
Mais je suis prise Non? Mais encore ..... Dois-je aimer l'autre gars? Certes, si je fait cela ne se produise pas Ne serait-il?
Je viens de passer ici Thinking Vous vous demandez. Pourquoi est-ce que je pense de lui? Je ne peux vraiment pas comme lui Puis-je?
Je soupire et ferme les yeux pour voir la convo Je souris à ce qu'il a dit. Je le dis calmement "bien que vous avez piégé moi hun" "Et maintenant? Vous avez aidé moi, je suis tellement reconnaissante" «Je ne peut pas vous rembourser, je vais juste vous aime de loin" "Peut-être qu'un jour ....". J'ouvre les yeux et la tête vers la maison En espérant vous en ligne.
Darkest wishes -Sam | |
|